close

3-130514114922  

 

"How I get from there to here ?"
"And how I let an ill become to an identity?" --Andrew Solomon



Actually,no matter who I am, what my gender and my job is ,even my sexual orientation--that's means I love men or women.I still alive,and Istill be a citizen of the world.

I proud of myself,respect my lovely mate and accept any choose that I have to make.

And also,I love this world,like my best life from the bottom of my heart!

Just because of myself.No matter how you think about me,I am what I am.


--Happy Valentine's Day!



哈哈,來段英文應景一下今天情人節xD

中文版:

『我是如何走過來的?以及我是如何讓我從世人的眼中,從一個病患變成一個值得接受的身分?』--安德魯‧所羅門



事實上,無論我是什麼人,什麼性別或職業,甚至我的性向,我仍然活著,仍然身為世界公民的一分子。

我為我自己驕傲,我尊重我的伴侶,我接受一切我可能面臨的選擇,以及,我打從心底熱愛這個世界,熱愛我的人生--我認為它是最棒的,因為我認同自己!

arrow
arrow
    全站熱搜

    暖語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()